Dinodai Palang Parking!



Memang GERAM! uhhh...Kete Chumil aku dah dinodai oleh palang 
penghadang parking! Habis calar!


Datang keje tadi aku tersilap pegi masuk parking bawah kt ofis ni,
niat hati sebenarnya nk beli bungkus bekpes tuk adik-adik aku kt umah,
so bila dah masuk tu aku u-turn la nk keluar balik, ehhhhh tetiba.........
dummmmmmm..palang penghadang keluar parking tu 
jatuh atas cermin kete aku..TERKEJUt dowhhhhh! 
Aku bentikn kete dlm keadaan tgh hangin , panggil pak cik guard yg tgh jaga pintu masuk 
parking tu, pak cik tu pun terkejut sebenarnya
errrrr tp tetiba otak waras aku terfikir...nk marah dia pun tak guna bkn salah dia..nk marah palang tu lagi la tak guna,
ermmm ntah la nk lepas geram kt sape, Pak cik tu ckp  palang keluar tu 
sebenarnya dorang tgh test tuk guna scan pas keselamatan..br jer lagi.
so skrg ni bila masuk kene scan..nk keluar pun kene scan..yang kene  
scan bila masuk tu dah lame dh..yg dorang tgh nk buat skrg ni kene 
scan jugak bila keluar dr parking..aduhhhhh dan mmg dh nasib tak baik aku..
kete kene noda ngan palang tu..elok2 suci bersih..dah calar=( walaupun tak teruk tp sob..sob...sob.. cedey jugakkkk

Geram mmg smpai sekarang pun aku geram, tapi...nk marah kt sape? nk marah kt management bangunan pun tak guna, bkn dorang sengaja buat benda tu jatuh kan..dan aku pun dah pesan kt pak cik guard tu suh gthu pihak terbabit..tak nak jadi lagi..hurmmm
redha jer la..errrr baiknyer aku ari ni =)




Comments

  1. marah kat dalam belog je la....

    haha!

    ReplyDelete
  2. lor...ciannye...meh kite bakar palang tuh..hihi ^_^

    ReplyDelete
  3. @gedek!
    hahhh..gud idea tuh uncle=)

    Marah: ishhhhh ape punye palang lah..suke2 dia jer nk jatuh atas kete org! lenkali jgn buat lagi oke!

    ReplyDelete
  4. bila kete tercalar..hati turut rasa tercalar,kan..huhu~

    ReplyDelete
  5. @~SaL IjOu~
    huhu betul betul, kete tercalar..hati calar balar =(

    ReplyDelete
  6. alaoalaoaloololo...ciyan kat kete dia...
    calar balar tu kalo ckit tu polish hilang kot..heee~

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤