Disember - Meriah

Wahhh sibuknyer hari cuti sabtu,ahad aku, ermm..family mertua aku datang, so bertambah meriah riah dan riah la umah yg dh sedia meriah dgn adanya adik-adik aku =)..errr ape merepek meriah riah nih
dan pagi ni, adik lelaki aku sorang lagi datang, uhhh..berapa kali meriah dah nih, hihihih
ape pun aku hepi bila sampai hujung tahun, hepi ngan kehadiran family kt umah aku..mmg penat tp penat yg menggUmbirakan hati :D
last week masa umi ngan adik pompuan aku dtg lg best..balik-balik umah jer..semua dh siap..kemas umah,basuh baju, MASAK..uhhh bahagiEnye.. =)hihihi tetibe terfikir nk tukar keje lik duk kt kg..ngeeeeehhh...
*nk upload pic aktiviti masa family aku ada kt sini..tapiii..tenet slow la:(



Comments

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤