IKEA lagi

Mmg aku tak pernah bosan kalau pegi IKEA..padahal kalau pegi bknnyer shopping kebaboom beli perabot2 dia pun..tp setiap kali pegi mmg habis la duit ^^  aku suke beli barang kelengkapan dapur kt sini..cthnya cam rak pinggan ker..tempat susun spices tu ker..ape-ape jer lah  yg sewaktu dgnnya lah..
 kali ni aku pegi bersama abg & kakak Ipar dan adik2 aku..Opsss Mr Cardigan ade jgk la..saje je jln2..




Abg & kak Ipar aku sibuk milih brg..aku sibuk snap..fiQa sibuk menempek ^^

hihihi..kemain suke org snap pic dia ^_~

I Lebiu sayam ^^

ni masa beratur nk beli makanan tuk adik aku..penuh org!

beratur kemain pjg hanya utk beli benda ni..ish..ishh..sabar jer la budak2 ni.. @_@

yayyyy shaye suke Apple Jus =)
cer teka apekendenye ni?^^ aku suke merah tu yg snap benda ni.



santekkknyer lampu ni!



tu diaaa..p IKEA shopping bantal merah sampai penuh troli..huhuhuhu


Comments

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤