Dua Cerita

Assalamualaikum & Happy Tuesday Lalink !

Hye lalink ! sihat ke semua ? kalau sihat alhamdullilah .. kalau sakit xpecially kalau demam cepat-cepat jumpa doctor oke . Musim sekarang ni kalau demam bahaya , takut kena denggi . Semalam kat block rumah aku dah ditampal notis amaran denggi tengah mengganas kat area block Apartment Presint 14 .. Sorang dah meninggal . Bahaya kan . Ketua block pun dah cakap yang pemeriksaan rumah ke rumah akan dijalankan untuk memastikan tiada yang bela nyamuk aedes nih . Takziah utk keluarga mangsa .

***

Hari jumaat lepas .. balik-balik keje tgk kat pintu rumah ada notis dari Pos Malaysia suh pegi ambik bungkusan kat pejabat dia di Presint 3 . Ishh mula-mula terkejut jugak aku , yer la .. sape la yang baik hati nak ngantar bungkusan kat aku kan . pastu masuk umah check email tengok-tengok rupanya Cik May yang hantar gift sebab aku jadi peserta pilihan untuk GA Cik May ari tu .. wahh beshh weh ! 

Gift tu semalam baru aku leh g ambik .. dan taraaaa ni dia 


Berkilau-kilauan tahu ! cantikk ^_~

Mekasih yer Cik May .. ni first time aku menang gift sejak berblog nih .. ^_~ so tahniah utk diri sendiri .. wink !




Comments

  1. gift tak seberape je..nnt2 join lagi ye..;)

    ReplyDelete
  2. CM ~ tp cantik ! skrg pun sy pakai hihihi . Oke I'allah =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤