IFTAR #19 I Restoran Red Wok , Bandar Baru Bangi .


Assalamualaikum .

Haa , nampak , nampak ? aku dah gantung ketupat dah kat belog nih , tu apa maknanya tu ?
maknanya , SEMANGAT nak raya aku dah memang maksima dah ni ! (◕‿◕) hikss .
Melampau benor :p

Iftar semalam aku bersama Hubby dan Weeda sebenarnya bercadang nak ke D'Tasik Residence Hotel yang sebelah masjid Uniten tu , Tapi sayang , tempahan dah penuh . Kecewa jugak . Baru nak feeling makan dalam suasana matahari terbenam di tepi tasik , konon-konon romantika la :p
Tapi nak buat macam mana , aku lambat sikit je untuk tempahan :(
Mybe Next time .

Akhirnya plan bertukar ke Restoran Red Wok di Bandar Baru Bangi . Ni kali ketiga aku makan kat Red Wok ni . Makanan dia memang best ! sangat ! Yang paling aku suka Tomyum  dengan Sotong Celup Tepung dia . mmmyummi :D

Makanan yang kami makan pulak

tadaaa

Fish With Thai Chili - RM 50.40


Kung Puh Chicken - RM 12.00


Kailan Salt Fish - RM 12.00


Squid - RM 14.00


 Manggo Som Tum - RM 8.00


 Fu Yong Egg - RM 8.00


Tom Yum Soup With Milk - RM 10.00

 Total semua RM 129.10 . Termasuk nasi putih ngan Air .

Oke la harga dia , berbaloi dengan rasa makanan yang dihidangkan . Puas hati .
Kalau kamu ada yang berminat nak makan kat sini untuk berbuka , kena tempah dulu sebab kat sini tersangat lah ramai umat manusia . Oh Ya , Steamboat pun femes kat sini , Kebanyakan yang makan semalam pun makan Steamboat . Aku tak penah pulak try .

Lokasi Red Wok ni kat,
Lot PT 70550 Jalan Kajang Impian 1/2 , Taman Kajang Impian , 43650 Bandar Baru Bangi .
Tel :03- 8927 4100 


Psst - Makan kat sini semalam sambil raikan Birthday Hubby aku :)





Comments

  1. ok..mmg nmpk sedap..kne try nih..hehe

    ReplyDelete
  2. semua nampak sedap...
    perut sy pula tgh nyanyi lagu berdondang sayang....

    ReplyDelete
  3. Dekat sgt ngan umah saya nih, jalan kaki pon boleh ☺☺

    Pernah makan sekali jer kat sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. owhh ye ke ? sy park kete kt perumahan sebelah restoran tu . agaknya area umah fiza kot ^^

      Delete
  4. wahh..de kutupat gantung lagi..!
    terasa lak mcm raya dah dekat.. :)

    nak tahu, krukk..krakkk nur tgk makanan dekat sini..!
    sedap2 semuanya..!

    ReplyDelete
  5. best nya. esok pon pka nak pi berbuka kat luar. dgn ofismate. :)

    ReplyDelete
  6. Ty kalau pergi sana makan steamboat kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best la jugak, tak kesampaian la tahun ini.. nanti bila2 lepas raya kita pi nak?

      Delete
  7. sdap nye mknana..xpe2 dah nk bbke ni =)

    ReplyDelete
  8. mahal ek sini? mcm tupai tupai ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh tahan la , tapi puas hati dgn rasa dia :-) sy tak penah makan lg kt tupai tupai tu :)

      Delete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤