Semakan permohonan UiTM


Assalamualaikum .

ALHAMDULLILAH . Aku happy sangat-sangat nih , sebab, sorang lagi adik aku dapat melanjutkan pelajaran ke UiTM . Adik lelaki aku, Famy . Kalau aku happy , Abah ngan Umi lagi la berhappy happy kan :) 
Tahniah Ngoh , tercapai dan termakbul jugak cita-cita Ngoh . 
Adik aku kol aku semalam dalam kul 12 lebih bagitahu aku pasal tawaran nih . Suka sangat 
dia :) semoga dengan kejayaan dia kali ni , jadi semangat dan pendorong untuk adik lelaki aku , Apis , yang duk ambik SPM sekarang nih . Dorang dua orang ni beza umo setahun je , sebab tu suka bersaing :p

Dan kepada adik-adik yang masih belum menyemak keputusan permohonan ke UiTM ni , boleh menyemaknya di sini

klik di menu keputusan - permohonan - pastu tekan link mengikut permohonan yang dibuat 
dulu .

Keputusan ni baru keluar semalam , bil bayaran esok baru keluar .

Adik aku ditempatkan di UiTM N9 untuk kampus sementara dan yang tetapnya di UiTM Jasin , Melaka . Dekat je dengan Putrajaya :) senang aku nak g jenguk dia nanti .

Kepada semua yang berjaya tu , sejuta TAHNIAH aku ucapkan , Mulakan langkah dengan seribu tekad untuk berjaya ye :)



Comments

  1. kalo ikut daftar sebenar bulan 2 kan. yg bulan 11 tu minggu orientasi semata ek?

    ReplyDelete
  2. Ty pernah dapat UITM N9 juga dulu tapi mummy daddy tak bagi Ty pi. =(

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum fiza....tahniah2 yer...:)

    ReplyDelete
  4. seronoknyaa..!
    Tahniah buat adik fiza.. :)

    ReplyDelete
  5. congratz for him..hehe...bgus2... skang ilmu penting!

    ReplyDelete
  6. ingatkan adik pompuan..hehehe

    tahniah tahniah :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤