Shopping tudung dengan diskaun hebat!


Assalamualaikum .

Dengan lafaz bismillah, saya memulakan bicara hari ini dengan serangkap pantun

Enggang dan pipit terbang pakai gaun
Penat terbang singgah di pohon kayu
Kalau nak bershopping dengan berdiskaun
Jemputlah serbu di Tudung2u

haaa, tengok terer tak aku berpantun? hihi! oke la tu, perenggan pertama guna ayat sedikit skema, tak de la pelik sangat kan :p

Satu lagi web shopping online tudung yang best aku nak kongsikan dengan warga kerja pembaca di  sini iaitu di http://www.tudung2u.com.my/ . Pelbagai tudung ada dijual di Tudung2u ya hadek-hadek dan hakak hakak sekalian dengan harga dan kualiti yang berpatutan! . Koleksi tudung yang boleh korang pilih disini ialah yang jenis
bawal, tudung labuh, tudung chiffon, tudung syria, anak tudung, inner neck,tudung awning dan macam-macam lagi:) haa banyak kan . Mai pakat pilih! 
Kalau dah beli, tapi tak memuaskan hati korang, barang tersebut boleh dipulangkan ke Tudung2u semula :)

Yang paling ohsem ingin aku war-warkan ialah, DISKAUN 15% yang akan diberikan kepada PEMBACA Blog fiza apabila korang bershopping disini, opss, diskaun tu ada syarat ye, syaratnye sangat senang, 
untuk menikmati diskaun 15% ke atas pembelian tudung disini , korang haruslah masukkan kod baucer ni ketika isi order form

DMB2013

Diskaun ni sah sehingga 31 Mac 2013

oh, nak tengok contoh eh , oke oke , sila tengok dibawah

Bawal Plain , cantik kan purple tu :p


Bawal Berlabuci :)

Selendang Half Moon dengan pelbagai lagi jenis di SINI

Aku paling suka tudung half moon ni, cantik .psssttt , yang kat bawah ni sangat cantik!

haa, betul tak? cantik kan :)

ehh, banyak lagi tahu! untuk tengok koleksi lain sila la ke Tudung2u , dan pilih la sampai berpinar mata :p selain tudung, disini jual menjual :

dan 

untuk sebarang pertanyaan, korang boleh la hubungi no ni ye, 
+603-3318 3800

Oh, panjangnya entry aku kali ni, tapi tak pe, oleh kerana aku sangat free malam ni, dan sementara nak menunggu Sehangat Asmara bersiaran, aku mengarang dengan idea yang penuh di kepala untuk tatapan dan panduan korang bershopping :)

So, apa tunggu lagi, jom shopping di Tudung2u sekarang! ingat, diskaun tu sah sehingga 31 Mac je tau :)






Comments

  1. wahhh..boleh rmbang mata ni...
    Nantilah boleh tgk2... :)

    ReplyDelete
  2. mmg cantik2 tudung kat sini... mmg rambang mata dibuatnya...

    ReplyDelete
  3. BOLEHLAH TENGOK-TENGOK TUDUNG ORANG RUMAH SAYA DI FACEBOOK Chenta Creative Hijab. :)

    ReplyDelete
  4. Dapatkan Diskaun, Baucar dan Rebat Tunai di Rakan Kop 1KUBSB. Tawaran TERHAD!

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤