Nombor telefon Metrobus Pekeliling


Assalamualaikum .

Hello =)

Sobs! Huwaaaaa! 

susahnya nak call kaunter tiket bas hari ni. Dari semalam fiza try call , hishh dekat 20 kali kot call, call dan call .Tapi tak dapat . Yang fiza call tu Kaunter tiket Metrobus Pekeliling, KL . Dah semalam tak berjawab, hari ni call lagi . Pun tak ada yang pick up ! Hati dah membara dah, pastu tiba-tiba terfikir, ehh ke telefon dia rosak eh . Bila dah terfikir macam tu, Fiza pun cuba la, google guna keyword "No.Tel Metrobus KL" , maka dapat la nombor dekat kaunter di Subang . Kali ni call berjawab dan nasib baik yang jawab tu, lembut je suara dia :) . sejuk sikit hati ni .



Fiza konon mengadu dekat staf yang jawab telefon tu yang fiza call dekat Kaunter Pekeliling tu tak ada orang jawab, dia check , then memang betul lah , telefon kat sana ada masalah :'( Dengan baik hati, dia carikan fiza nombor orang yang jaga di kaunter tiket Pekeliling . Baik sangat dia :-) .Terima Kasih ya. Dah dapat nombor yang betul, fiza terus call dan akhirnya, ada yang menjawab panggilan telefon fiza tu. Alhamdulillah, dapat la fiza beli 2 tiket untuk adik fiza balik ke Jerantut pagi esok . Nasib baik beli cepat , sebab katanya tiket dah nak habis . Ramai sangat orang balik kampung untuk mengundi ni . 
Fiza , balik jugak , tapi fiza mengundi di Kelantan . So lepas hantar adik-adik di Pekeliling, fiza dan suami terus balik Kelantan bersama keluarga Mertua .

Fiza percaya sangat, bukan fiza sorang je yang hadapi situasi macam ni kan , last minute kelam kabut nak cari tiket bas , dan kalau duk jauh dengan stesyen bas, nak call dulu pastikan tiket ada lagi ke tak ,pastu, nak telefon tanya, nombor pulak tak ada . adoiii, macam-macam -.- 
Kalau ada yang nak balik ke Jerantut naik Metrobus , boleh call nombor ni untuk tanya dulu, tiket ada ke tak , sebab, tiket di kaunter ni SANGAT LARIS tahu!  

METROBUS PEKELILING : 03-40411903 

Tapi sekarang, kat kaunter ni, boleh call dan comfirmkan tiket ada lagi atau tidak je , kalau nak tempah dulu, memang dorang tak layan . Rezeki fiza , masa fiza call tu dorang masih terima tempahan tiket .kalau tak naya jugak .

Esok dah nak balik kampung! waaa, tak sabarnya! tapi, jammed memang comfirm dah . Takpelah nak buat macam mana, redah je la . korang, yang sama macam fiza, balik kampung untuk mengundi, hati-hati dijalanan ye, jangan laju-laju . Utamakan keselamatan, dan

Selamat Mengundi! 



Comments

  1. sikit tiket semua sold out...
    kawan nak balik ke kelantan dah xde tiket..
    sian dia...

    selamat mengundi fiza...

    ReplyDelete
  2. nice sharing . penat carik num metrobus .

    ReplyDelete
  3. Nie ni kt pekeliling ker..kol2 xbrangkt pon...

    ReplyDelete
  4. tenkiu. sgt berguna info ni sbb penat cari no bas kt pekeliling . huhhu

    ReplyDelete
  5. Nak tanya tiket bas dari temerloh ke kl ada lagi tak

    ReplyDelete
  6. no tu xguna da ke? sy call xdpt 😞, dkt mne na dptkn no. bas terminal bas pekeliling lg ye

    ReplyDelete
  7. Call no tu bnyk kali.. Xder pun yg jwb.. Wujud ke tidak kaunter tiket tu yer

    ReplyDelete
  8. I would like to say that this blog really convinced me to do it! Thanks, very good post. ukraynaca

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤