TAHNIAH untuk Que dan Wani :)


Assalamualaikum .

Tiba-tiba, hati ini menjerit . Warghhhhhh! aku jeles, aku jeles, aku jeles! uhukkk .
Saat dan tika ini, mereka sedang bergumbira di sana, ditepi pantai, menghirup udara segar dan mengenyangkan perut dengan nikmat makanan yang ada sambil dihidang dengan permandangan yang indah lagi tenang :p 

eh, fiza merepek ye? erkk sorry :p

Semalam, geng Whatsapp fiza yang sempoi lagi bombastik , Kak Sue, Ty, Qaseh, Mieza, Syahir, Najeeb dan Mawardi dah gerak ke Kelantan untuk menghadiri Majlis perkahwinan Abe Que dan Wani kat sana . Mereka bukan pergi majlis je, tapi sambil bercuti dan bershopping sekali .fiza :( ada urusan, jadi tak dapat ikut walaupun niat di hati, nakkk sangat ikut. sob sob sob :'(  . Tak pe lah, mungkin kalau bukan kali ni, lainkali fiza join mereka ber'holiday' :). InsyaAllah.

Untuk Que dan Wani , yang dengan izinNya telah bergelar suami isteri semalam,

TAHNIAH . TAHNIAH . TAHNIAH .

Que, pinjam gambar :p

Fiza doakan kalian kekal bahagia hingga ke Syurga, semoga dianugerahkan anak-anak comel yang soleh dan solehah, semoga ikatan yang tercipta ini, membawa seribu rahmat buat kalian :)

AMIN.

Maaf ye, fiza dan suami tak dapat nak attend majlis bersejarah tu :'( 

Untuk kami yang tak dapat tengok secara live tu, ohh yee kami, means bukan fiza sorang yang tak berkesempatan nak hadirinya, Sis Lin, Ben,Pak Cik Mat dan Cikali pun duk bersedih tu sebab tak dapat nak tengok live! Jadi, kita tunggu gambar je ehhhh :)

Tak sabar nak tengok!




Comments

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤