Flora Kafe, AmpWalk Jln Ampang.


Assalamualaikum .

Alhamdulillah, bersempena Malaysian Day isnin lepas, fiza dapat jemputan untuk makan dan review makanan di Flora Kafe, Ampwalk, Jalan Ampang . Jemputan ni fiza dapat melalui ty cayang mucuk mucuk :p . Thanks for inviting me , dear :) Untuk entry ni, fiza fokus pada nak review makanan dia dan kafe je dulu eh, gambar-gambar kemeriahan kami kat sana, next entry akan menyusul :)

Flora kafe ni terletak di dalam bangunan Ampwalk di Jalan Ampang . Berdepan dengan Holiday Villa Hotel. Sangat senang nak cari lokasinya dan parking pun senang :).


Cantik kan pintu masuk dia :) Flora Kafe ni dia punya deco ala-ala garden gitu . Sangat cantik! butterfly di sana sini :)

Meja kami kan, special sangat tahu :) blink blink Uolls! siap ade belon lagi kat setiap kerusi :) Atas meja pulak, dipenuhi taburan kelopak rose dan lilin merah . waaaa, kite sukaaa :)


Makanan yang disediakan untuk kami hari tu merupakan hidangan tradisional masakan melayu yang betul betul melayu dan sangat sedap hingga menjilat sudu . haa hamboii kemain ko. haha! . Jom tengok gambar








Ha, tu la antara makanan yang kami ngap untuk late lunch hari tu :) dan untuk pencuci mulut pulak, kami dihidangkan dengan

Pengat Pisang!

Di Flora Kafe ni, menyediakan beberapa pakej istimewa untuk mereka yang ingin buat majlis atau nak datang makan secara berkumpulan mengikut pakej yang disediakan atau nak ala carte pun boleh :). Macam kami ni, Tema Birthday . sebab tu la belon di sana sini dengan
meriahnya :p Tema birthday? birthday sape pulak? haa, nanti fiza citer lain .

Kami, yang hadir bikin gamat di Flora Kafe hari tu :p Bermain lilin dengan gembiranya .haha.

Untuk maklumat lanjut mengenai pakej dan harga yang disediakan, boleh tengok terus di FB FLORA KAFE atau kalau berminat nak buat tempahan awal, boleh hubungi Mell 03-2618010 .

Lokasi Flora Kafe :
Lot G-02.G.05, Ground Floor, 
The AmpWalk, 218 Jln Ampang, 50450 Kl.




Comments

  1. Again! Welcome to you Kak Fiza sebab meredah Utara yang jem just to make sure U are joining me and the rest! Apapun , don't mention!

    Part , bermain dengan LILIN is referring to MIEZA!! Opsss!

    ReplyDelete
  2. terliur tgk semua hidangan tu...
    cantiklah tempat tu..

    ReplyDelete
  3. meleleh air liur den tgk hehehe...

    ReplyDelete
  4. wahh..sedapnye..meleleh ailio tgk..

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤