NutriM : Produk terbaik untuk masalah keguguran rambut


Assalamualaikum .

Entah kenapa, sejak dua menjak ni rambut Fiza selalu gugur . Bukan sikit tahu . Setiap kali lepas mandi, kalau tengok kat lantai bilik air tu, memang penuh . Siap sikat rambut pulak, tengok kat sikat , rasa nak nangis tengok rambut melekat kat situ .sobs sobs . kenapa ni, kenapa ni..KENAPAA !!!  Faktor umur kah? erkk . 

Untuk nak tangani masalah yang semakin menjadi-jadi ni, Fiza cuba bermacam jenis shampoo . Dari shampoo brand 'A' ke shampoo brand 'B' , tak berkesan, tukar lagi . Sampai dah fed up dah T.T . Masalah rambut gugur ni masih jugak jadi kat Fiza . Ohh rambut -.-

Tiba-tiba satu hari tu, ada kawan dalam group Wasap offer kat Fiza untuk cuba satu produk rambut ni. Produk yang memang khas untuk mereka yang mempunyai MASALAH RAMBUT GUGUR tahap gaban . atau tahap ultramen . eh, ultramen ada rambut ke? ahhh, tak kisah lah apa tahap keguguran rambut tu, produk ni mampu mengatasinya dan membuat kita kembali senyum :) :p 

Bila tahu macam tu, Fiza terus respone 'nak, nak,nak' kat group tu  . Nak cuba dan mana tahu produk ni mampu memuaskan hati Fiza kan . Dalam masa seminggu, produk tu sampai ke tangan Fiza . Dan cubaan menggunakannya pun bermula . Untuk nak dapatkan hasil yang cepat dan maksimum, Fiza gunakan NutriM ni SETIAP HARI . Dan dari hari pertama guna, sampai la ke hari ni, alhamdulillah, miracle happen ! cewahh . Hasilnya, sangat buat Fiza teruja. Masalah keguguran rambut Fiza semakin menunjukkan ke arah positif . Lepas mandi, bila tengok lantai bilik air , dah boleh tersenyum dah :) Bila sikat rambut, dah tak rasa nak nangis dah :) Kite sukeee sangat :p Nak kata perubahan drastik 100% tak de la, tapi apa yang Fiza boleh kata, ianya amat memuaskan hati Fiza . Betul . Rambut sihat, keguguran makin kurang, kelemumur tak ada dan yang paling best , rambut jadi lembutt sangat :)

Ehh dah cerita pengalaman sendiri, tapi tak kenalkan pun lagi produk apa kan :p , Oke, memperkenalkan, produk terbaik untuk masalah keguguran rambut anda .

NutriM - Anti Hair Loss Regimen




Haa, ni dia . NutriM . Produk rambut yang 100% berasaskan bahan herba semulajadi terpilih yang berkesan mengelak dan mengurangkan keguguran rambut gugur serta merangsang pertumbuhan semula rambut . Paling best, kesannya dapat dilihat dalam masa yang singkat jika digunakan secara berterusan :) Kandungan NutriM ni tak perlu la korang nak raguinya sebab semua bahan yang digunakan selamat dan telah diluluskan oleh KKM . Herba kan, mesti la selamat :) .Meh nak share sikit herba apa yang terkandung dalam produk ni .

Herba Utama yang digunakan :

1) Akar Ginseng

Akar ginseng kaya dengan pelbagai mineral dan vitamin seperti vitamin B1 dan B2 yang menyihatkan kulit kepala dan membantu merangsang pertumbuhan rambut baru .

2) Chinese Knotweed 

Mengandungi antioksidan dan pelbagai elemen anti-penuaan yang mampu mengembalikan kekuatan dan keremajaan rambut dari akar hingga ke hujungnya :)

3) Touki Ekisu 

Ianya merupakan sejenis herba yang sangat kaya dengan vitamin B12 dan elemen antifungal yang berfungsi memperbaiki kondisi kulit kepala hingga ke akar rambut .

4) Bunga Za'faran

Herba ini mengandungi antioksidan yang tinggi dan membantu mengurangkan kesan-kesan sampingan yang terhasil dari proses oksidan pada tisu-tisu kepala dan badan .

5) Akar Halia

Akar halia mampu meningkatkan peredaran darah bagi kulit kepala yang seterusnya menggalakkan pertumbuhan rambut baru secara efektif dengan kadar optimum .

 

Tu diaaa, banyak kan khasiat dan kelebihan herba-herba utama yang digunakan dalam menghasilkan NutriM ni . Sekotak NutriM hanya berharga RM39.00 . Harga yang mampu milik gitew :) Dan dalam setiap kotak mengandungi 1 botol shampoo herba 200ml dan 1 tiub essence 30g . 

So, kalau korng masih lagi tercari-cari produk rambut yang sesuai untuk masalah seperti Fiza, tak perlu pening-pening lagi dah , Fiza syorkan, gunakan NutriM ni . Insyaallah korang akan suka :)
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk dan berminat untuk mendapatkannya , boleh la hubungi pengedar melalui beberapa cara dibawah :


Tel : 019-3117254
Email : nutrienterprise@yahoo.com
Fb : facebook.com/nutrienterprise
Blog : http://nutri-m.blogspot.com


Comments

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤