Sertai Ujibakat Menjadi Pelakon dan Menangi Hadiah Bernilai RM15000!


Assalamualaikum .

Hello :)

Pada bulan Disember 2014 nanti, Astro Prima dan Mastermind Group Sdn Bhd akan memperkenalkan satu drama bersiri 13 episod yang bakal menghiburkan penonton dengan babak penuh aksi yang berjudul ,


Drama ini akan disiarkan di Astro Prima (Chanel 105) dan tayangan serentak dia Astro Maya HD (Chanel 135)

Seludup merupakan sebuah drama siri TV aksi dan cinta terbaru arahan Jehan Miskin yang akan memulakan penggambarannya pada pertengahan Julai ini dibintangi oleh  Pekin Ibrahim (Amran) , Tiz Zaqyah (Yasmin), Namron (Tam), Raja Ilya (Rina), Jehan Miskin (Din), dan Syafie Naswip (Jai) . Hebat-hebat kan pelakon yang akan jayakan drama ni nanti!

Mesti semua tertanya-tanya kan, apa la kisah yang akan dipaparkan nanti .

Meh fiza kongsikan sedikit sinopsis drama yang mengetengahkan isu perdagangan haram barangan seludup di negara ni .

Amran, 25, merupakan seorang nelayan dan usahawan muda di Teluk Permata, sebuah perkampungan nelayan di Pantai Barat Malaysia. Beliau amat dihormati oleh orang kampung lain, dan memiliki staf serta bot-bot sendiri.  
Amran mendapat tahu bahawa sekumpulan penyeludup kini mengupah nelayan kampung untuk menyeludup minuman keras, rokok, dan manusia ke dalam negara.
Walaupun berdepan dengan bahaya, Amran bertekad untuk menghalang gejala ini, dan menyelamatkan kampungnya sebelum lebih menjadi mangsa. 

Haa sikit je eh sinopsisnya, kalau nak tau kesudahan yang mendebarkan dalam drama ni, kena tunggu siarannya nanti.okee .

Satu berita gembira kepada korang yang diluar sana yang mempunyai impian untuk muncul di kaca TV dan berlakon dalam drama ni . Ini kerana, Mastermind Production yang merupakan penerbit untuk drama ni telah mengadakan satu peraduan #masukdramaseludup untuk berikan peluang seumur hidup kepada sorang pemenang lelaki dan sorang pemenang wanita untuk tampil dalam sebuah drama dan yang paling best, mereka yang menyertai ujibakat ni jugak berpeluang memenangi hadiah bernilai RM15 000 . fuhhhh, besar tuu jumlah hadiahnya! 

Peraduan ni terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang berumur 18 hingga 35 tahun . Caranya sangat laa mudah. 

- Like facebook SELUDUP
- Muat naik video terbaik membaca skrip (skrip disediakan)
- Kongsikan video tu untuk dapatkan like terbanyak . Makin tinggi jumlah 'like' haa makin besarla peluang nak menang!

Atau boleh refer caranya seperti dalam gambar ni :


Sangat senang kan! :)

Ini contoh video mereka yang ohsem yang telah sertai ujibakat ni :)




Haa, terbaik kan! 

Bila dah upload video korang boleh share video tersebut untuk proses kongsikan di FB dan dapatkan 'like' dari rakan-rakan .

Sangat senang peraduan ni kan =)

Untuk nak tahu lebih lanjut dan mengikut update terbaru berkenaan Ujibakat dan drama Seludup ni, korang boleh layari media social seludup seperti dibawah 

Youtube    http://www.youtube.com/user/SELUDUP
Facebook  - https://www.facebook.com/Seludup
Instagram - http://instagram.com/seludup
Uji Bakat  - http://bit.ly/Seludup


So, selamat mencuba! buat sehabis baik menangi hati rakan-rakan dan dapatkan 'like' mereka untuk menangi hadiah lumayan tu oke!



Comments

  1. assalamualaikum fiza..selamat hari raya n maaf zahir batin dr mama...;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤