Hari 13 l 5 Blog Kegemaran Fiza


Assalamualaikum .


Bila masuk bab blog yang menjadi kesukaan fiza ni, fiza jadi pening nak pilih yang mana satu, haha, nampak sangat banyak kann, more than 5 oke! tapi demi nak memenuhi jugak task ni, fiza pilih yang betul-betul fiza akan terjah dan baca entri nya sampai habis =)

1. Fatin Liyana Asri

Blog ni, antara blog terawal yang fiza kenal, masa tu, fiza gugel cari nama dia sebab nak kenal dia dan penulisannya . Nama Fatin Liyana ni jadi sebutan waktu tu dan sebab tu lah fiza esaited nak cari blog dia . Masuk blog dia awal-awal dulu, siap selongkar habis entri-entri dia sebab seronok baca cerita dia yang bersahaja dan lawak!

2. Ben Ashaari

Fiza kenal blog Benashaari.com sebelum blog fatin liyana, dah lama dulu, sama juga kisahnya, gugel nama ni sebab teringin nak kenal siapa dia Ben Ashaari . Bermula dari situ, fiza tertarik dengan gaya penulisan dia yang seolah macam kita dengar dia bercerita depan-depan . Santai dan bersahaja! Melalui blognya, fiza tahu, dia seorang yang berani meluahkan pendapat . Blog ni bertambah menarik hati fiza bila ceritanya mula banyak berkisar mengenai Qhaliff Iman, seronok baca keletah Qhaliff =) dan sekaranggg Qhaliff dan Zahra pulak . Best!



3. Uncle Gedek

Uncleee, hahaha, mula-mula kenal, fiza gelak tak henti tahu! siap tunjuk kat adik , kawan lagi pasal entri-entri uncle . haha! nak tahu apa yang lucu dan sempoinya , hahh tengok sendiri !

4. Blog-blog geng KBBA 

Untuk tengok blog siapa, boleh tengok di bloglist KBBA tuu =) , setiap kali mengadap blog, fiza akan terjah blog mereka, dan keutamaan yang akan diterjah harus la yang paling latest update =)



5. Tiffin Biru 

Haaa, blog ni palingggg fiza suka bila masuk bab nak cari resepi! macam-macam jenis resepi masakan ada oikkk , kekerapan ke blog PCM akan berganda bila tiba bulan Ramadhan .haha, Gambar makanan yang superb dan menggiurkan, buat fiza telan ailio , pastu nak tiru masak. hihihi.


Tu la dia senarainya , tapi ada satu blog yang PALING menjadi kegemaran fiza dari mula blog tu wujud sampai la sekarang, dan insyaallah selagi blog tu masih wujud . Iaitu blog FIZAFANTAGIRO . Blog fiza sendiri =) Semoga blog ni pun akan jadi kegemaran sesiapa suatu hari nanti =)



Comments

  1. Blog hasrulhassan pun best... banyak tips blogging... sesuai sgt utk saya yg baru belajar nak jadi blogger ni... :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤