Kejutan Lipstik


Assalamualaikum .

Hello =)

Lunch tadi, kawan baik fiza ajak keluar dengan dia, nak ke Alamanda katanya .Memang dah kebiasaannya pun fiza memang akan lunch sama dengan dia :) Kawan yang sangat baik dengan fiza di ofis ni sejak 2011 , sejak kami sama-sama masuk keje di Putrajaya ni :)

Sampai Alamanda, dia kata nak beli lipstik, so tempat biasa dia untuk lipstik memang di MAC la . Sampai di MAC, dia mintak fiza yang pilihkan . Katanya, dia pening tak tahu nak pilih kaler apa dah, takut tersilap pilih kaler yang dia dah ada . Dah kawan cakap macam tu, terus fiza capai satu lipstik yang kaler dia memang cantik dan hulur kat dia . Tapi tetiba dia senyum then cakap , sebenarnya, lipstik ni kak beli untuk fiza , hadiah besday *kak panggilan fiza untuk dia :).

Bila dengar tu, fiza pun, waaaaa, tak tahu nak cakap apa. haha! happy laa! terus ambik bayar, dia masukkan dalam beg fiza :p wiwiwi . Thanks A Lot Kak Zah! Lebiuuu . Happy dapat lipstik sebab iolls memang giler lipstik .ngeee

Ni lipstik ketiga yang fiza dapat sempena birthday kali ni.heee . Last week adik fiza, Angah yang hadiahkan, situasi dia sama macam kat atas, lokasi Alamanda dan fiza pilih , lepas tu, baru tahu lipstik tu untuk fiza .hhikss . Lebiuuu so Much Ngah!

Sugar Belle tu pulak hadiah untuk diri sendiri sebenarnya. haha! First time nak try guna dan memang best.


So raya Aidiladha nanti, fiza melaram dengan lipstik ni la nampaknya :)



22/09/15 @ 6.26pm , Putrajaya

Comments

  1. hahahah untung la dapat lipstick baru..hehehe

    ReplyDelete
  2. acer bagi no telefon KAK tu..
    KAK, ambil lah daku menjadi adik angkatmu!

    muahahaha

    ReplyDelete
  3. Pagi warna lain.. petang warna lain.. malam nanti warna lain.. tu baru betul melaram.. ;)

    ReplyDelete
  4. Bab bab lipstik ni, orang ppuan mahir..

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤