DEMORA Intensive Skin Repair

Assalamualaikum .

Hello =)

Demora Beauty Care merupakan salah satu produk penjagaan dan rawatan kulit masih baru dipasaran . Namun begitu , kesannya yang dapat dirasai seawal 7 hari penggunaan secara konsisten dan betul merupakan salah satu kelebihan yang ada pada produk ini . Ini kerana Demora merupakan serum rawatan wajah pertama yang menggabungkan ekstrak bunga sakura, ekstrak bunga paeonia dan akar ginseng yang berkualiti tinggi untuk kesan yang terbaik.



Korang yang mempunyai masalah kulit kering, merekah dan bintik hitam memang sesuai untuk cuba merawat kulit muka dengan produk ni, fiza pun dah cuba dan kesan dia memang best kat kulit :)

Setiap satu set Demora ni mengandungi Mild Cleansing Bar, Skin Perfecting Toner, CC Cream + primer SPF 30, Serum Intensive Repair, Floral Mask yang mana setiap satunya mempunyai kelebihannya masing-masing.



MILD CLEANSING BAR 

Sabun pembersih yang mengandungi serbuk mutiara, mica, sodium sulfate dan agen pencerah bagi membersihkan kotoran dikulit wajah.

SKIN PERFECTING TONER

Toner penyegar yang berkesan untuk menutup liang pori yang terbuka selain daripada membuang lebihan minyak yang ada dimuka. Ianya dihasilkan dari ekstrak bunga ros, ekstrak minyak kelapa dara, ekstrak kanji jagung, ekstrak bunga paeonia,ginseng serta agen penyegar aktif yang lain.

CC CREAM + PRIMER SPF 30

Krim pelindung matahari yang mengandungi SPF30 untuk melindungi kulit dari sinaran UVA/UVB bagi mengelakkan kulit terbakar dan tidak sekata. Ianya dihasilkan daripada alpha arbutin, vitamin B3, mineral, iron serta agen pelindung kulit. Yang bestnya, krim pelindung ni mesra solat tahu.
SERUM INTENSIVE REPAIR

Serum ini diformulasikan dengan teknologi nano bagi mempercepatkan proses serapan ke dalam lapisan kulit. Ia digunakan sebagai serum untuk mencerah, melembap dan menghilangkan bintik-bintik hitam serta jeragat di kulit wajah. Serum ini dihasilkan dari ekstrak bunga paeonia, ekstrak buah pear, ekstrak kacang soya, akar pokok ginseng, ekstrak daun melia, salix alba dan agen-agen aktif yang lain.


So, korang kalau berminat nak mencuba dan mengetahui lebih lanjut mengenai produk ni, boleh terus ke Facebook dan Instagram Demora Beauty Care ni,

facebook  : https://m.facebook.com/demorabeautycare/
Instagram : DemoraSkinRepair
Whatssap  : 019-2321580


Comments

  1. hi.. perkongsian menarik.. done follow, follow me back :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤