Oh hotel! Teruja yang mengecewakan


Assalamualaikum .

Hello =)

Tajuk dah macam tajuk drama :p

4 Hari di Melaka dan menginap di salah sebuah hotel di Melaka . Masa mula-mula masuk tengok bilik, fuhh teruja oikk . Tema dah macam cerita Tuan Anas Mikael . Cantik .



Tapi sayang, indah khabar dari rupa, sesuai kot peribahasa ni . Bila dah menginap, macam-macam-macam hal jadi . hurm . Aku malas nak cerita , nanti kata menjatuhkan pulak , tapi cukup aku kata, lepas ni memang aku tak duduk dah hotel ni . Nak tahu hotel mana? haa tengok kat instagram @fizafantagiro eh, situ ada la aku share lokasi hotel aku menginap kat mana . 
*sempat promote ig.kehkeh

Sekian .

Comments

  1. kasihannya. Lain kali kena tengok review orang dulu tantang hotel ni sebelum nak tempah. Tak apa, lain kali cari tempat lain pula.

    ReplyDelete
  2. kak fiza, inform jer apa yang kurang kat hotel ni, lokasi dan lain-lain. harap owner hotel baca dan perbaiki mutu perkhidmatan.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤