Promosi Beli 1 Percuma 1 di Shogun2u

Assalamualaikum .

Hello =)

Sejak hari pertama Ramadhan hingga ke hari ni, rasanya fiza lebih banyak membeli makanan luar daripada masak. Nak buat macam mana, tekanan dan waktu kerja dibulan Ramadhan memang agak padat dan memenatkan. Setiap hari weekday, lewat petang baru fiza sampai rumah. So dah lewat memang tak sempat ditambah dengan kepenatan nak memasak buat fiza pilih untuk berbuka dengan makanan cap tunjuk je kat Bazar .hee.

Tapi, kalau dah selalu beli kat bazar je bosan jugak kan -.- . Maka, fiza dikenalkan dengan satu perkhidmatan penghantaran makanan atas talian di Shogun2U . Excited pulakk bila tengok website dia yang menggiurkan dengan makanan-makanan tuh :p korang tak perlu risau dengan kualiti makanan yang disediakan sebab di sini, dijamin lazat dan sihat :) Pilihan makanan pun banyak mengikut selera masing-masing .




Apa yang bestnya, sempena bulan Ramadhan ni, Shogun2u memperkenalkan promosi Istimewa Raya Beli 1 Percuma 1, dengan kata lain, 

Beli satu set makanan yang dalam kategori khas Raya , korang akan dapat satu lagi hidangan yang sama secara percuma. tak perlu nak bayar apa-apa untuk hidangan kedua tu! haaa menarik kan! 
Promosi ini boleh pre-order dan mengikut  masa penghantaran iaitu antara 3 hingga 9 malam dari 21 Jun hingga 25 Jun 2016 . 



HA, CEPAT-CEPAT! tinggal beberapa hari je lagi ni!

TAPI,  korang perlu semak dulu tempat yang available untuk penghantaran ye, nak semak area penghantaran ni dan maklumat lanjut serta menu-menu yang terdapat di Shogun2u ni, sila layari laman web shogun2u di , shogun2u.com .


Comments

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤