Koleksi Visage Essential Terbaru Daripada Shizens

Assalamualaikum .

Hello =)

Kalau dah namanya perempuan, macam dah 'wajib' untuk suka dengan produk makeup kan . Sama la dengan fiza, cerita pasal make up je, teruja tu lain macam sikit. Untuk entry kali ni, fiza nak nak war-warkan kepada para pencinta make up ni dengan koleksi terbaru  yang diperkenalkan oleh SHIZENS iaitu Visage Essential . Tambah-tambah dekat nak Aidilfitri ni, memang sedang elok la untuk wanita yang sukakan kecantikan dan nak nampak lebih berseri untuk dapatkan koleksi ni yang sangat berbaloi untuk dimiliki.


Visage Essential ni terdiri daripada,

Smack Lips - Plum Wine 
Smack Lips - Orange Tango
Aqua Eyeliner -  Black
Aqua Eyeliner - Brown
Hue-Duo Eyeshadow - Mocha Glow
Shizens Profesional Brush Set - 6 brushes

Kesemuanya koleksi ini berharga RM1,503 TETAPI bermula 1 Mac sehingga 31 May 2017, harga yang ditawarkan hanyalah RM199, yang mana koleksi ini hanya boleh disapati di Stores utama SHIZENS sahaja .
Ini produk yang fiza dapat hari tu,


Dan ini pula hasil lepas make up sendiri menggunakan koleksi ni,



Rutin make up fiza memang simple je :') . Untuk koleksi ni fiza suka kesemua produk dia. Tapi paling best Aqua Eyeliner , tak comot dan sangat cantik . Nak pakai pun sangat soft dan senang. Btw, Eyeliner ni boleh guna 2 in 1 oke, untuk eyeliner dan eyebrow sekali, macam yang fiza pakai, 2 in 1 . Foundation pun soft dan sangat natural dengan kulit muka fiza, boleh cover cela kat muka . Untuk lipstik pulak, fiza pakai tu yang Orange Tango, tapi fiza oles senipisnya kat bahagian luar bibir dan dalam fiza oles lebih sikit, so jadi nampak macam 2 tone kan :) Manakala untuk Eyeshadow, haa, colour dia fiza suka! macam colour untuk makeup doll . Eyeshadow ni pun boleh digunakan juga sebagai blusher , so dah jimat kat situ, 2 in 1 . Serius cantik colour dia .

Apa yang menariknya sekarang, korang yang sedang baca blog fiza ni dan berminat untuk di make over oleh pakar kecantikan SHIZENS , boleh ke beberapa outlets SHIZENS yang akan fiza senaraikan dibawah dengan menggunakan code 'VISAGE01' 
  • Shizens Pavilion Flagship Store
  • Shizens Mid Valley
  • Shizens One Utama
  • Shizens Sunway Pyramid
  • Shizens Gurney Plaza
  • Shizens Genting Sky Avenue
  • Shizens Isetan KLCC
  • Shizens Isetan Garden
  • Shizens Parkson KLCC
  • Shizens Parkson Pavilion
  • Shizens Sogo KL

Contest - VISAGE Challenge


Ini ada satu lagi benda menarik yang perlu korang tahu . Selain promosi koleksi Visage Essential yang harga murah sangat tu dan make over untuk pembaca blog fiza ni, SHIZENS juga turut mengadakan contest hebat yang menawarkan hadiah yang sangat lumayan! Caranya mudah sahaja ,

1. Lawati mana - mana outlet dan nikmati VISAGE Make Over dengan hanya perlu tunjukkan code unik - VISAGE01.
2. Ambil gambar sendiri selepas VISAGE Make Over untuk nampakkan perubahan selepas di make over.
3. Submit gambar tersebut ke Facebook SHIZENS dan berpeluang untuk memenangi hadiah menarik !

Hadiah Utama: RM 2,000 tunai + produk Shizens dan hadiah bernilai sehingga RM6,000
Tempat kedua: RM 1,000 tunai + produk Shizens dan hadiah bernilai sehingga RM4,000
Tempat ketiga: RM 500 tunai + produk Shizens dan hadiah bernilai sehingga RM3,500

4. Peraduan bermula dari 15 April hingga 15 Mei 2017.

Bestkan promosi daripada SHIZENS ni, jadi apa tunggu lagi, cepat-cepat dapatkan koleksi Visage Essential ni di outlets SHIZENS dan rebut peluang untuk menangi hadiah menarik ni! 

INFO LANJUT :

Facebook : Shizens Malaysia
Telefon : 03-4024 8331 (Ms.CY Leow)

Comments