LAZZ Susu Kambing Membantu Kekal Bertenaga Sepanjang Berpuasa Untuk Ibu Menyusu

Assalamualaikum .

Hello =)

Salam ramadhan ke-6 korang! Kejap je, tinggal lebih kurang 24 hari je lagi kita berpuasa. Ramadhan fiza tahun ni sangat berbeza keadaannya dengan tahun-tahun sebelum ni. Kalau tahun lepas fiza sehabis daya cuba lawan letih waktu berpuasa sebab pregnant, tahun ni fiza berpuasa sambil menyusukan anak pulak :) Alhamdulillah Allah bagi fiza peluang merasa nikmat ni. 

Sebenarnya, sebelum mula masuk Ramadhan lagi fiza dah buat persedian  mental dan fizikal bagi menyambut puasa ni. Untuk mental, biasa lah fiza positifkan diri dan setkan dalam kepala InsyaAllah aku boleh dan mampu bertahan, InsyaAllah dengan berpuasa air susu takkan terganggu. Memang dalam kepala fikir positif je walaupun kerisauan tetap ada sebab sebelum ni pun, kalau fiza kurang makan memang pengeluaran air susu terganggu. 

Untuk persediaan fizikal pulak, haa, ni yang penting nak share dengan korang ni terutama mommies yang sama macam fiza, fully bf anak. Fiza buat persediaan untuk bersahur dan berbuka dengan minuman Susu Kambing daripada LAZZ . Sebelum ni banyak review positif yang fiza  baca tentang kebaikan  LAZZ susu kambing ni dan kali ni fiza sendiri nak mencubanya. Mempunyai 4 perisa berlainan dan fiza dah cuba kesemua perisa susu kambing ni, semuanya sedap dan paling penting takde bau hamis :) 

Kebaikan LAZZ susu kambing kepada ibu menyusu

  • Bayi yang menyusu turut dapat khasiatnya. Kulit bayi tak sensitif dan susah nampak parut. Tulang baby lebih kuat.
  • Menjadi milkbooster dan penawar jika ada masalah susu berkurang.
  • Mengurangkan keguguran rambut.
  • Memekatkan susu badan.
  • Badan kekal bertenaga walaupun bayi kerap menyusu.

Kesan kebaikan LAZZ susu kambing ni pada fiza memang fiza dah rasa. Selama 6 hari berpuasa, fiza tak pernah 'miss' lagi minum susu kambing ni dan Alhamdulillah, fiza mampu bertahan tanpa rasa penat sehingga waktu berbuka. Apa yang penting,pengeluaran air susu tetap seperti biasa dan Noah pun puas menyusu. Setiap kali bersahur, fiza akan minum susu kambing ni bersama kurma selepas makan nasi. Sedap dan berkhasiat!


Kepada mommies yang menyusu, fiza sangat sarankan korang amalkan LAZZ susu kambing ni sepanjang berpuasa untuk kekalkan tenaga dan tak nak bagi letih semasa berpuasa. Apa pun, dengan IzinNya jua.

Harga dan Cara Pembelian


Cara pembelian pulak sangat senang, boleh pilih samada nak beli secara atas talian di website LAZZ atau melalui Whatsapp ,

Atas Talian  : www.lazzdelivery.com



INFO LANJUT :

Facebook :


Instagram :



Comments

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤