Mont Cabana, Minyak Wangi Eksklusif Dengan Haruman Unik Dan Tahan Lama

Assalamualaikum .

Hello =)


Haa korang, gambar Zul Ariffin pembuka bicara hari ni.kehkeh. Oke, sebenarnya dalam entry kali ni fiza bukan nak bercerita tentang Zul Ariffin ni, tapi nak berkongsi tentang benda eksklusif yang ada kat tangan dia tu ha. Apa tu? meh tengok gambar apa yang eksklusif tu pulak,



Ni dia, Eau De Parfum, minyak wangi berjenama MONT CABANA, jenama minyak wangi yang telah mula di pasarkan bermula Mei 2018. Panas-panas lagi ni. Mont Cabana merupakan minyak wangi premium atau dengan ayat mudahnya 'minyak wangi orang kaya' yang bukan inspired perfume ya. Ianya bukan minyak wangi biasa tetapi wangiannya di blend sendiri di kilangnya sendiri. Jadi dengan kata lain, Mont Cabana ni bukan minyak wangi yang diinspirasikan daripada jenama minyak wangi terkemuka lain seperti yang banyak terdapat dalam pasaran sekarang.


Apa yang istimewanya tentang minyak wangi Mont Cabana ni ialah ketahanan baunya sehingga 24 jam dengan haruman yang unik dan dalam kelasnya yang tersendiri. Selain itu, pada setiap keluaran, Mont Cabana akan digandingkan dengan artis-artis atau public figure terkenal yang menjadi signature untuk keluaran tersebut. Sebagai contoh, untuk keluaran sekarang, artisnya ialah Zul Ariffin so untuk keluaran akan datang, akan ada artis lain pula akan diperkenalkan bersama produk. Gituuu. 




Untuk keluaran tahun 2018 ni., sebanyak 24 jenis wangian akan dikeluarkan dan untuk pelancaran awal ni, sebanyak 2 jenis wangian lelaki dan wanita diperkenalkan. 22 jenis wangian lagi akan dikeluarkan secara berperingkat dalam masa terdekat mengikut perancangan seperti dibawah,

  • Mont Cabana 1 &2 - Mei
  • Mont Cabana 3,4,5,6 - Jun
  • Mont Cabana 7,8,9,10 - Julai
  • Mont Cabana 11,12,13,14 - Ogos



Terdapat dua cara pembelian untuk korang yang nak dapatkan minyak wangi Mont Cabana ini iaitu secara atas talian di website montcabana.my atau boleh juga  secara Cash On Delivery (COD) . Team Mont Cabana ni ada diseluruh Malaysia (Senarai Ejen) dan mereka akan hantar terus ke rumah atau pejabat kalau nak COD dan penghantar secara pos juga boleh dibuat ke seluruh Malaysia termasuk ke Singapura, Brunai dan Indonesia. Selain tu, untuk pembelian atas talian, cara bayaran boleh dibuat dengan menggunakan Kad kredit, bank transfer, debit card dan beberapa option lain yang korang boleh rujuk terus di website mereka. 

Montcabana.My ni dah berpengalaman lebih 10 tahun dah dalam urusan perniagaan atas talian ni, so korang tak perlu risau barang tak sampai ke apa ya, mereka akan bertanggungjawab penuh kalau ada apa-apa berlaku semasa proses penghantaran tu :)



Montcabana.my Mencari Wakil Jualan

Untuk korang yang nak tambah pendapatan tu, boleh join family Mont Cabana ni sebab sekarang mereka sedang mencari wakil jualan di seluruh Malaysia, Singapura, Brunai dan Indonesia. Keistimewaan yang ditawarkan sebagai wakil jualan ialah ,

  • Mont Cabana akan membantu dari segi pemasaran, offline dan online
  • HQ sudah memperuntukan lebih 2 juta untuk marketing termasuk memasang 60 billboard di seluruh Malaysia, membuat pengiklanan di TV, radio, suratkhabar dan beberapa medium iklan lain.
  • Untuk yang berminat menjadi ejen, tools online dan offline disediakan termasuk banner, risalah dan lain-lain.
  • Sistem jualan juga canggih. Bonus dan reward juga akan diberikan.


So korang apa tunggu lagi, cepat dapatkan Mont Cabana yang eksklusif dan wangi ni . Raya dah dekat ni, selain cantik, wangi pun perlu kan :)



Info Lanjut 

Harga : RM129 / 50ml


Whatsapp : 012-3377045

Instagram : @montcabana.my

Facebook : Mont Cabana My





Comments

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤