Terbang Ke SEEngapore Dengan Traveloka Promo Code

Assalamualaikum .

Hello =)

Pernah melancong ke Singapore? atau mungkin ada dalam plan korang untuk bercuti ke Singapore? Macam fiza, melancong ke Singapore memang dah ada dalam wishlist dah, so sekarang ni dah boleh dah nak survey tempat tempat menarik kat sana dan yang paling penting, kena rancang sebaiknya perjalanan untuk ke sana dan mencari hotel yang berbaloi untuk menginap.

Apa yang bestnya di Singapore ni untuk dikunjungi? 


Haa kalau korang nak tahu, di Singapore ni banyak sangat tempat-tempat menarik yang boleh kita lawati dan fiza sendiri pun dah 'mark' dah mana tempat yang teringin sangat fiza nak kunjungi nanti. Antaranya ialah,

1. Universal Studio


Datang Singapura kalau tak datang Universal Studio ni memang tak lengkap percutian tu. Universal Studio ni dah macam mercu tanda Singapura dah. Permainan yang terdapat di taman tema ini sangat menarik yang bukan sahaja mampu menggembirakan kanak-kanak, malah kita yang dewasa ni pun akan turut teruja. Daripada apa yang fiza tahu, antara tarikan yang paling best kat sini untuk kanak-kanak ialah menonton cerita shrek 4D, betul ke? ehh tak sabar pulak nak bagi Noah tengok. Mesti teruja dia.hihi.



2. S.E.A Aquarium


Ya Allah, cantiknyaaaa dengan kebiruan air tu. Rasa macam duduk dalam laut pulak. Lagi best kalau boleh snorkelling terus dalam tu.Hahaha. boleh ke? Dalam Aquarium gergasi ni, terdapat lebih kurang 800 jenis pelbagai spesis hidupan laut termasuk la jerung dan anak jerung baby shark dudududu. Nice sangat kan?

3.  Marina Bay


Salah satu tempat yang bagi fiza wajib untuk jejakkan kaki. Marina Bay ni merupakan salah satu tarikan utama di Seingapura yang kos membinanya mencecah sehingga 23 billion. Waktu paling best untuk pergi fiza rasa malam, boleh tengok pancaran lampu-lampu yang cantik dan romantik disini :)

4. Gardens By The Bay


Taman terbesar di Singapore dengan keluasan 100 hektar. Fuhh ni kalau jalan sehari pun tak habis ni. Apa yang bestnya, kat sini kita boleh berjalan-jalan sepuasnya sambil menikmati keindahan pelbagai koleksi spesis tumbuhan dan jambatan tertutup yang sangat unik dan cantik tu. Ada tips yang fiza baca katanya kat sini sangat cantik pada waktu malam sebab nanti boleh tengok persembahan lampu di Supertrees. 

Sebenarnya banyak lagi tempat-tempat menarik lain yang menjadi lokasi 'wajib dikunjungi' bila datang ke Singapore ni. Kalau fiza nak senaraikan satu-satu memang penuh. 4 tempat yang fiza kongsikan di atas tu adalah tempat yang paling fiza nak pergi dan korang pun patut kunjungi kalau ke Singapore. 

Diskaun Hebat Terbang Ke Singapore Bersama Traveloka!


Untuk korang yang memang dalam perancangan nak melancong ke Singapore dalam masa terdekat ni, fiza nak kongsikan dengan korang tentang promosi yang sedang dibuat oleh pakar dalam bab percutian dan perjalanan iaitu Traveloka. Pernah dengar kan tentang Traveloka ni? 
Traveloka adalah syarikat pelancongan dalam talian terkemuka di Asia Tenggara yang menawarkan pelbagai jenis produk dalam satu platform dan antara produk yang disediakan adalah penerbangan dan penginapan hotel. Pada kali ini Traveloka menawarkan kemudahan perjalanan atau percutian ke Singapura yang mana promosi ni khas hanya kepada mereka yang nak pergi melancong atau bekerja di Singapore.

Sekarang ni Traveloka sedang mengadakan promosi SEEngapore - For a roaring good time! iaitu promosi yang menawarkan diskaun hebat dengan RM50 flat rate diskaun untuk penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia ke Singapore dengan menggunakan Traveloka sama ada melalui aplikasi Traveloka dengan menggunakan kupon dibawah,


Cara untuk mendapatkan Kupon

Selain itu, apa yang menariknya lagi, Traveloka juga menawarkan potongan sehingga 20% untuk tempahan hotel terpilih di Singapore. Tiada kupon diperlukan untuk dapatkan diskaun tempahan hotel ni, korang cuma perlu membuat tempahan melalui Traveloka sahaja. Best kan! 


Syarat-syarat dan cara membuat tempahan

  1. Promosi MYR50 hanya sah untuk penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia dalam satu booking ID
  2. Pilih penerbangan dan gunakan kupon kod “GOSG” sewaktu pembayaran
  3. Pilih hotel yang mempunyai diskaun 20% dari harga asal daripada senarai hotel yang terlibat
  4. Tempoh tempahan: 1 September hingga 30 September (Subject to change)
  5. Tempoh Perjalanan: Anytime
  6. Sah untuk semua syarikat penerbangan dan tempoh perjalanan.
  7. Sah untuk tempahan yang dilakukan menerusi Travelok App atau laman web

So korang apa tunggu lagi, jangan lepaskan peluang ke SEEngapore dengan menggunakan Traveloka Promo Code! . Untuk maklumat lanjut boleh terus tekan link di bawah ya.

Diskaun Hebat Traveloka

Talian Khidmat Pelanggan (24 Jam)
+6015 4840 9469 atau +603 7724 3501


Comments

  1. Ehhh cntik jugakkan singapore ni.. Dekat tapi ntah bila nak sampai. hehehehhe ni ade tiket murah pakej murah dengan traveloka syok rebut peluang ni.

    ReplyDelete
  2. Macam best je singapore skrang ni kan

    ReplyDelete
  3. Tiap² tahun pi Singapore tapi pi ziarah family jer... Nanti nak pi tuk holiday lak. Banyak tempat menarik tak sempat lagi jejak. Promo Traveloka ni menggoda sungguh laaa

    ReplyDelete
  4. Cantiknya Gardens By The Bay tu 😍😍😍

    ReplyDelete
  5. Lama dah teringin ke Singapore ni, tengok promo Traveloka ni lagilah teruja.

    ReplyDelete
  6. Murah sangat ni..pergi sehari jalan2 singapore pun syok ni

    ReplyDelete
  7. Best ya pi bercuti di Singapore ada diskaun lagi

    ReplyDelete
  8. Jom plan gi singapore ehh hahahha

    ReplyDelete
  9. SEEngapore mcm dah memanggil je ni. Last pergi masa kanak-kanak lagi

    ReplyDelete
  10. banyak kali plan nak kesana tak sampai2 lagi. jomlaaa kita pergi tengah promo banyak ni =D

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤