Lazz Susu Kambing, Milkbooster Terbaik Untuk Ibu Menyusu!

Assalamualaikum .

Hello =)

Fiza dah minum Lazz Susu Kambing ni dah habis beberapa kotak dah hingga la sekarang masih fiza amalkan untuk milkbooster susu badan ni. Waktu puasa hari tu, kemain la fiza risau takut susu drop sebab perut kan kosong seharian tak makan minum, tapi Alhamdulillah, dengan amalkan Lazz susu kambing, susu badan fiza tak terjejas. Badan pun sihat je :) Khasiatnya untuk ibu menyusu ada fiza kongsikan dalam entry ni, korang boleh la baca kalau nak tahu lebih lanjut lagi.

Penghantaran Pantas Terus Ke Rumah! 


Sebelum ni fiza dapatkan stok melalui penghantaran pos, bila dah order, ambik masa jugak la nak tunggu stok sampai. Tapi baru-baru ni fiza dapat tahu yang Lazz  dah upgrade dah perkhidmatan dorang melalui penghantaran melalui agen yang berdekatan dengan lokasi rumah kita. Maksudnya, kita buat order melalui online di www.lazzdelivery.com dan nanti agen berdekatan akan hubungi kita untuk buat penghantaran secepatnya. Terbaik sangat nih, kalau macam ni takde la nak kena tunggu lama. Order pagi, petang dah boleh dapat dah!

Fiza hari tu agen sekitar Putrajaya yang hantar. Sepatutnya hari yang sama dah boleh dapat dah, tapi kebetulan fiza ada hal, so pagi-pagi esoknya agen tu datang hantar. Senang sangat macam ni boleh deal sendiri bila bleh dapat stok. Dapat terus kat tangan pulak tu.


Kakak ni segan sebab dia tak tahu fiza nak ambik gambar dia tu yang fiza tutup sikit muka dia. hihihi. Thank you kak, Dah la peramah, cepat dia sampai, Oh by the way, tiada caj penghantaran yang dikenakan pun :)

Set kombo Edisi Omar dan Hana


Set kombo ni korang boleh pilih nak kombo Omar atau kombo Hana, harga dia berbeza sedikit antara dua kombo tu dan pilihan susu pun berbeza. Kali ni fiza beli yang set kombo edisi Omar sebab ada Lazzcafe, comel je kotak dia tu ha.


Harga set kombo Omar ni RM120.00 sahaja yang mengandungi 1 Lazz Kurma, 1 Lazz Choco dan 1 Lazz Cafe. Ketiga-tiga perisa ni merupakan perasa kegemaran fiza, kalau nak tambah kesedapan dia lagi, korang boleh cuba mix kan cafe dan choco..fuhhh lagi sedap!

Apa yang fiza paling suka dengan Lazz ni ialah rasa dia yang langsung tak hamis. Memang itu yang paling penting bila fiza pilih susu kambing. Kandungan gulanya juga adalah paling rendah sebab tu rasanya tak manis sangat dan hanya bahan-bahan organik dan susu (Orgamilk) yang digunakan dalam menghasilkan Lazz ni :)


Sebelum tido minum dulu segelas untuk penghasilan susu badan, esok boleh pump! hihi, badan pun segar je bila bangun tu. 

Korang jangan ingat Lazz ni hanya untuk ibu menyusu je tau, kebaikan dan khasiat yang terkandung dalam Lazz ni bagus untuk semua peringkat bermula usia 2 tahun dan ke atas. Dengan perisa yang pelbagai tu, setiap peringkat umur boleh rasai kesedapannya mengikut citarasa sendiri. Kanak-kanak boleh minum yang choco, yang sukakan rasa latte boleh pilih Lazzcafe :)



selain tu, ianya juga dalam bentuk sachet yang memudahkan kita kalau nak bawa untuk travel atau nak bawa ke pejabat. Macam fiza, fiza ada bawa juga ke pejabat untuk minum petang.



INFO LANJUT :

Untuk Order/COD : 

Facebook :

Instagram :



Comments

  1. sedap sangat..stok susu lazz sentaisa ada dekat rumah

    ReplyDelete
  2. teringin nak minum lazz susu pulak.. huhuhu
    terliur susu viral ni

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤