Rawatan Wajah Yang DIsediakan Di Skin Valet Bangi

Assalamualaikum.

Hello =)

Dalam entry sebelum ni fiza ada share dengan korang pengalaman fiza buat Aqua Peel Treatment di Skin Valet Bangi kan. Sampai sekarang masih tak boleh move on uols, kulit muka pun sampai sekarang rasa suci je.haha. Macam tak puas je bercerita pasal pengalaman je so dalam entry ni fiza nak share lebih sikit pasal Skin Valet Bangi ni. Tempat best untuk 'me time' harus lah di war-war kan, betul tak :)

Tengok kat IG Skin Valet Bangi tengah ada sale ni untuk rawatan Aqua Peel, cepat-cepat korang book!


Rawatan / Perkhidmatan Yang Terdapat Di Skin Valet Bangi


Di Skin Valet Bangi ni ada pelbagai jenis rawatan disediakan mengikut masalah kulit yang kita hadapi atau keperluan kulit. Maksudnya, kalau takde masalah apa-apa, mungkin korang nak glowingkan kulit muka tu, haa pun boleh di sini. Antara service yang disediakan di Skin Valet Bangi ni ialah,


Step Pertama - Skin Analysis


Skin Analysis ni dilakukan oleh beauty consultant yang berpengalaman dalam masa lebih kurang 30 minit. Selama tempoh ni, beauty consultant akan tanya kita beberapa soalan mengenai aktiviti harian yang berkaitan dengan kulit dan dalam masa yang sama beberapa tips akan diberikan. Kulit muka akan mula di analisis secara details menggunakan alat khas seperti dalam gambar di bawah ni. Jangan risau, tak sakit dan tak beri kesan apa-apa pada kulit pun. Tekap je muka kat situ beberapa minit sampai beauty consultant dapat 'selongkar' part kulit muka kita yang dia nak :)


Selepas selesai sesi analisis kulit, beauty consultant akan suggestkan rawatan apa yang sesuai untuk rawat mengikut kondisi kulit kita, ada 7 rawatan yang disediakan dan korang jangan main pilih je tau.  Harga yang dikenakan bagi fiza berbaloi dengan services yang diberikan. Kalau korang nak buat rawatan susulan pun boleh pilih beberapa pakej yang disediakan dan jangan risau tentang bayaran, nak bayar ansuran pun boleh kat sini =)


Untuk tahu lebih lanjut tentang harga pakej atau rawatan yang disediakan, korang boleh datang terus ke Skin Valet Bangi atau hubungi nombor telefon yang fiza sertakan dibawah ni ya.


Info Lanjut :

Alamat :
Skin Valet Bangi
62, Jalan 8/35, Seri Bangi, Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, 43650 Kajang, Selangor

Telefon : 03-8922 9181

Facebook : Skin Valet Bangi 

Instagram : @skinvalet_bangi

Waktu perniagaan : 10.30am – 7pm



Comments

  1. bestnya lahai kalau dapat memanjakan kulit muka nih..mesti segar rasanya

    ReplyDelete
  2. wah cantikla muka ..menarik tempat ni..sesekali pergi cek skin kita ok kan

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤