Kekalkan Kecergasan Badan Dengan Surya S Great Grain

Assalamualaikum.

Hello =)

Dalam menjalani kehidupan yang sihat dari segi mental dan fizikal, pemilihan makanan yang baik serta penuh dengan nutrisi yang diperlukan oleh badan merupakan salah satu element penting yang wajib dititikberatkan oleh semua orang. Dalam entry sebelum ni fiza ada kongsikan pengambilan minuman kesihatan yang fiza amalkan untuk turunkan berat badan dan kekalkan tenaga sepanjang masa walaupun berpuasa iaitu Surya S Great Grain . Bila badan bertenaga, nak kerja atau buat aktiviti harian pun tak terganggu.


Kandungan dan Kebaikan Surya S Great Grain


Surya S Great Grain ni merupakan minuman yang dilengkapi dengan 18 bijirin yang terdiri daripada beras merah, kacang merah, kacang hijau, benih coix, biji bunga teratai, biji rami, beras panggang, jagung, kacang soya, gandum, sekoi, bijan hitam, kacang walnut, kernel, aprikot, kacang hitam, benih chia dan beras pulut serta 5 makanan sunnah yang terdiri daripada Habbatus Sauda, Zaitun, Delima, Buah Tin dan Madu.



Dengan campuran 18 bijirin dan 5 makanan sunnah inilah yang menjadikan minuman Surya S Great Grain ni tinggi dengan kandungan protein serta mempunya set nutrien yang komprehensif termasuk karbohidrat yang baik, vitamin dan antioksida yang baik dan dapat meningkatkan imuniti, melindungi kesihatan jantung dan juga baik untuk kesihatan kulit. Manfaat yang terdapat dalam minuman ini juga menjadikannya pilihan terbaik untuk ibu-ibu berikan pada anak-anak dalam memastikan mereka bertenaga untuk menjalankan aktiviti harian sepanjang hari. 

Surya S Great Grain ini juga merupakan minuman yang patut di cuba kalau korang sedang berusaha untuk menurunkan berat badan kerana ianya mempunyai sumber serat diet yang baik untuk badan dan menggalakkan kesihatan sistem pencernaan. Kandungan bijirin itu juga dapat membantu menguruskan badan secara sihat dan juga mengawal keseimbangan glukosa darah serta boleh mengawal pengambilan makanan.

Minuman berwarna merah jambu ni mempunyai rasa yang sedap dan yang penting tanpa bahan pengawet dan dijamin HALAL oleh JAKIM.


 Di Mana Nak Beli Surya S Great Grain ?


Untuk dapatkan produk ni, korang boleh beli di semua cawangan Watsons, butik Himalaya, farmasi tempatan terpilih atau di Shopee . Harganya cuma RM39.

Info Lanjut :

Shopee : SGGShopee
Facebook : Surya.Malaysia
Instagram : @surya.malaysia


Comments

  1. SEDAP NIE..FARAH MAKAN masa bulan puasa ari tu..alhamdulillah kenyang sepanjang berpuasa rasa bertenaga gitew

    ReplyDelete
  2. "Every present team member -- each single one -- we discovered online through some form of social media," Edward stated. "Back within the day, you'd find undiscovered talent on betting forums and chat rooms. These days, it is all on Twitter. With most sportsbooks sitting at Steelers -3, Salmons moved the SuperBook's line to -7. Some competing sportsbooks reacted by pulling the sport off the board, whereas other shops held regular at Pittsburgh -3. Bettors, within the meantime, began firing bets on the Colts at +7 카지노 사이트 on the SuperBook, figuring they had been getting a bargain with the price differential. "We have already seen more individuals tweet about sports betting this yr than we did in all of 2021, and the NFL season hasn't even kicked off," Dupree stated.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤