Tips Diet Dan Kenyang Sepanjang Hari Dengan Surya S Great Grain

Assalamualaikum .

Hello =)

Tinggal 5 hari je lagi kita berpuasa, Ramadhan dah nak meninggalkan kita dah. Kejap sangat rasanya puasa tahun ni. Setakat ni alhamdulillah fiza masih diberi kekuatan untuk berpuasa walaupun masih menyusukan Noah (Fully Breasfeeding). Untuk kekalkan kecergasan sepanjang hari sehingga lah waktu berbuka, pemilihan makanan waktu sahur yang penting bagi fiza. Selain susu, fiza ada amalkan satu minuman tambahan yang lengkap dengan pelbagai nutrient yang dapat membantu badan kekal bertenaga dan sekaligus dapat mengurangkan rasa lapar sehingga la tiba waktu berbuka. Walaupun puasa dah nak habis, fiza nak jugak share dengan korang sebab minuman ni sangat baik untuk korang amalkan :)


Surya S Great Grain , minuman merah jambu yang mana setiap sachet mengandungi 18 jenis bijirin dan 5 makanan sunnah yang antaranya ialah Habbatus Sauda, Zaitun, Delima, Buah Tin dan Madu.  Kenapa fiza suka minuman ni salah satunya ialah kerana khasiat yang terdapat dalam setiap cawan yang kita minum tu. Fiza kan nak diet so dengan secawan Surya S Great Grain ni dah boleh buat perut kenyang tanpa perlu nak makan makanan berat lain dah terutamanya nasi yang kita semua tahu tinggi dengan karbohidrat. Minuman ni juga tinggi dengan kandungan protein dan sumber serabut diet yang mana sangat bagus untuk mereka yang mengamalkan gaya hidup sihat dan peka dengan kesihatan keluarga.

Cara penyediaanya sangat senang, campurkan 1 sachet dengan secawan air suam. Kacau sebati dan sedia untuk minum, kalau rasa pekat sangat boleh tambah lagi air. Rasa dia macam korang makan aiskrim kacang tu, sedap! Kalau nak tambah oats, tambah je terus dalam minuman ni dan kacau . Tapi macam fiza, fiza takde campur dengan apa-apa, minum terus je dah cukup mengenyangkan.


First time minum minuman kesihatan warna pink macam ni. hehe. Seriously lepas habis secawan, korang akan rasa padat dah perut tu sebab tu fiza kata bagus untuk mereka yang nak diet. Sejak puasa ni berat badan fiza turun 4kg, happy kemain tahu!


So korang, kalau nak try untuk sahur masih belum terlambat. Beli terus hari ni! Minuman ni korang boleh amalkan setiap hari untuk kawal pemakanan yang boleh buat berat badan naik dan dapatkan berat badan ideal sekaligus untuk kekalkan kecergasan tubuh badan sepanjang masa =)



Info Lanjut :

Dapatkan Surya S Great Grain di : Watson, Himalaya, farmasi terpilih atau shopee 
Shopee : SGGShopee
Facebook : Surya.Malaysia
Instagram : @surya.malaysia


Comments

  1. Mesti rasa dia sedap kannn...
    Nanti nak cubalah ..

    ReplyDelete
  2. meme kenyang sungguh ,terbangun lambat minum ni je cukup seharian...

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤