PG Mall Birthday Sale!

Assalamualaikum .

Hello =)

Sejak musim PKP hari tu fiza dah rasa selesa membeli barangan secara atas talian je, tak kisah la barang keperluan dapur atau pakaian, nak nak baju anak, banyak fiza beli online je. Senang dan jimat masa . Banyak medium kedai online yang kita boleh pilih untuk shopping tapi kali ni fiza nak kongsi dengan korang tentang satu marketplace yang best dan semakin mendapat tempat dikalangan pengguna untuk membeli belah iaitu di PGMall.my 

Apa itu PGMall.my





PGMall.my merupakan platform E-dagang No.1 di Malaysia yang telah ditubuhkan sejak tahun 2017 yang juga satu-satunya platform E-dagang tempatan di Malaysia menggunakan konsep ConsuMerchant. Apa maksud ConsuMerchant ni? haa macam ni, korang rekemen orang untuk jadi shopper di PGMall menggunakan referral link yang korang akan dapat bila dah mendaftar. Lagi ramai shopper yang mendaftar, makin bertambah lah pendapatan korang melalui PGMall ni. Korang tak perlu risau atau ragu-ragu untuk shopping di PGMall ni kerana mengikut laporan yang dikeluarkan oleh iprice, PGMall memegang ranking ke -3 marketplace yang paling ramai dikunjungi pengguna ! tak percaya korang boleh semak di website iprice ni. 

Di PGMall.my pelbagai barangan korang boleh dapat, termasuk lah barangan eletrik, perkakasan dapur malah gajet pun ada. Pendek kata, semua ada lah! 




PGMall Birthday Sale!




Berita baik untuk kita semua yang kaki shopping online ni, bermula 29 june hingga 5 julai 2020 PGMall mengadakan Birthday Sale yang mana potongan harga sehingga 10% untuk pembelian sebanyak RM50 dan potongan 15% untuk pembelian barangan berjumlah RM100 . Wowww kaw-kaw sale nih! Yang menariknya lagi untuk new shopper korang akan dapat free shipping untuk pembelian minimun  berjumlah RM30 serta free shipping kepada exiting shopper dengan pembelian minimum RM60 . Nak jimat lagi korang check je selalu SUPER KILLER DEAL tu sebab sempena birthday sale ni, ada barangan yang dijual dengan harga serendah 0.99 sen sahaja! haishh fiza pulak excited ni ha.haha

Selain tu sempena birthday sale ni juga akan ada cabutan bertuah untuk Top Referrel yang mana hadiahnya memang lumayan iaitu :

Hadiah pertama - PG Gold 1g
Hadiah kedua - C-Wallet bernilai RM100
Hadiah ketiga - C-Wallet bernilai RM50

So apa tunggu lagi, kongsikan referrel link korang kepada sebanyak mungkin kawan-kawan dan jadi pemenang cabutan bertuah ni!

Ohh bukan tu je, korang juga berpeluang jadi pemenang untuk memenangi hadiah emas seberat 0.5g bernilai RM200 dengan hanya menonton FB live deals yang diadakan setiap hari di FB PGMall . Tonton dan menang, senang je :)

Menarik kan tawaran PGMall.my ni sempena birthday sale dorang, jadi korang jangan terlepas tau! paling best hadiah cabutan bertuah tu, kalau dapat la emas tu fuhhhh, untung! Nak senang lagi korang install je aplikasi PGMall ni dalam telefon, bila-bila masa je boleh shopping.


Info Lanjut :

Instagram : PGMall.my


Carian hashtag di IG : 

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #PGMallBirthdaySale #PGMallBirthdayParty #PGMallCrazySale


Comments

  1. Salam perkenalan, nama blogger baru dan nama saya Linda
    Saya ingin bertukar link dengna rakan-rakan blogger semud
    Sertai segmen saya "Jom Tukar Bloglist"
    Maaf jika ada salah susunan, orang baru…heheheh..Baru nak belajar buat segmen dan cari rakan-rakan
    JOM TUKAR BLOGLIST

    ReplyDelete

Post a Comment

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤