Uji Minda Dengan Permainan Menyeronokkan di Mortgage Calculator

 Assalamualaikum 

Hi Korang!

 

Kadang-kadang fiza ni ada jugak masa bosan dan kepala ni nak relaks dari buat apa-apa kerja. Bila ada perasaan macam ni, apa yang fiza buat ialah fiza main game. Main game memang menyeronokkan dan boleh hilang kejap stress dalam kepala ni. Pilihan game fiza of course la yang santai-santai dan jenis game yang menguji minda . Seronok, boleh uji sikit minda ni masih aktif berfikir ke tak.haha.

Ok, korang nak tahu tahu ke game apa yang fiza suka main? Game ni best dan boleh akses secara atas talian je, paling menyeronokkan kalau korang jenis yang sukakan matematik dan duit! Game yang fiza maksudkan ni ialah Money Games


Game ni tak melibatkan pembabitan perkara haram ya, haa jangan salah faham pulak. Ianya website game yang menguji minda kita dalam kira-kira (matematik) dan sangat bagus juga sebenarnya untuk di dedahkan kepada anak-anak kita . Yelah daripada anak-anak kusyuk dengan game yang melalaikan, baik bagi mereka fokus dengan permainan berilmiah macam ni.

Fiza dah explorer dah website Money Games ni dah ada banyak jenis games disediakan untuk kita cuba dan uji minda dengan permainan dia. Sangat menyeronokkan! fiza nak kongsikan dengan korang antara game yang menarik perhatian fiza untuk cuba iaitu ,


Cash Back



Games ni senang je tapi kena cepat sebab dia ada garis masa untuk korang jawab dalam masa yang ditetapkan. Korang cuma perlu pulangkan baki kepada pelanggan mengikut amount yang korang kena kira sendiri lah, haa tu la permainan dia. Sangatlah matematik kan , hihi. Sebelum mulakan permainan, kita boleh pilih nak mode easy, medium, hard. Ralit jugak tau main game ni




Grocery Cashier




Games ni sangat sesuai untuk parents yang nak dedahkan anak-anak dengan cara pengiraan tambah dan tolak yang sangat mudah menggunakan mesin bayaran maya. Untuk game ni, setiap pelanggan mewakili tahap permainan yang berlainan, makin lama kita bermain, barangan akan meningkat dan tempoh masa untuk setiap pelanggan juga akan makin pendek. 





Korang try lah! mesti anak-anak seronok mengira nanti :)

Treze Coins




Game ni pun senang je dan anak-anak pun mesti seronok main dia. Ianya adalah permainan tambah wang dalam mesin gula-gula untuk dapatkan gula-gula dalam mesin. Nanti akan dipaparkan jumlah coin yang perlu dimasukkan ke dalam mesin dan kita cuma perlu betul buat pengiraan coin tu. Ehhh terjebak la pulak fiza main game ni .hahaha




Kalau anak korang tak suka nak main permainan jenis mengira ni, jangan risau di website Money Games ni ada banyak lagi jenis permainan lain yang mneyeronokkan dan fiza pasti anak korang akan suka dan fokus dengan permainan tu nanti .

Tengok, game LEGO pun hado tauuu,



LEGO ni terlalu boy kan? jangan risau game untuk girl pun ada, 




Boleh la anak main buat pizza, seronok sebab game ni kita kena sediakan pizza dengan cepat mengikut permintaan pelanggan. 

Fiza nak kongsikan dekat sini rasanya banyak sangat, korang kalau nak tengok apa lagi jenis permainan menguji minda yang ada di Money Games ni korang terjah je website tu okay!


Selamat main games korang!




Comments